onsdag 18 januari 2012

Kan inte sluta läsa!

Jag började läsa ungefär vid kl.22.30 och jag vill fortsätta att läsa - stört! Jag har snart läst ut halva boken och sidorna bara flyger förbi. Hade jag varit "normal" så hade jag gått och lagt mig typ nu, känner mig lite trött i kroppen och ögonen börja kännas tunga, MEN jag vill inte sova utan jag vill läsa mera och lära mig mera! Denna boken är faktiskt sjukt bra för den är skriver på ett så bra sätt, helt i min stil när det gäller kurslitteratur. "Inledning till etiken" heter den. Men jag har ju en morgondag imorgon med, så jag läser några sidor till och sparar resten tills imorgon. Roligt att läsa en bok som är rolig att läsa för en gångs skull- känns som det var längesen vi hade sån kurslitteratur i skolan. Denna kursen kanske inte blir så hemsk som jag trodde, jag har koll på läget! .. Och bredvid mig ligger min underbara man som förmodligen befinner sig just nu i drömmarnas land. Jag måste också bara säga att han är världens, nej universiums, finaste människa. Jag förstår inte hur jag har lyckats att få en sådan man som dessutom är min för evigt?! God Natt gott folk och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar