torsdag 26 januari 2012

Look Momma, I'm a mutant!

När jag tog lite bilder idag med starkt ljus och med en ipad-kvalitet på kameran framträddes mina ögons färg ganska klart. Som ni kan se så är mitt högra öga (bildens vänstra) mer grönt medan det vänstra (bildens högra) är mer blått i färgen. Det är en svag skillnad, men det är en skillnad om du tittar noga! Jag tycker personligen att det är sjukt läckert och speciellt haha. Blir bara glad när det syns på bild! Det syns inte i "verkligheten" och det är inget man lägger märke till annars när man ser mig, bara ibland på bild kan det framhävas och idag fångades det på bild. Bara en liten notis :) Nu ska jag ta tag i litteraturen och läsa lite inför morgondagens agenda. Sen är det faktiskt helg gott folk! Det borde firas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar