lördag 28 januari 2012

Pretty lyckat!

Blev ganska bra shopping idag, fynda två jeans (ett par vanliga med snygg tvätt och supertajta samt ett par svarta tajta jeans, lite militärinspirerande med fickor på sidan - supersnygga vill jag allt lova) sen en kofta med lappar vid armbågarna, en rosa basic tröja (hör och häpna! Rosa!) Jag som vanligtvis aldrig tittar på något som är rosa, men blek gammalrosa eller rosa med anspelning till aprikos, haha finns det nåt sånt? Så länge det inte är fjortis-typiskt-tjej-rosa eller bebis-rosa så är det fint. Älskar den bleka rosa färgen som nästan anspelar till den gråa skalan - mums! Och jag lyckades hitta en väska i exakt den rosa färgen, ack vad snygg den är, den kommer vara perfekt i vår och sommar. Så nu längtar jag supermycket till våren! Bilden visar inte färgerna så bra, tröjan ser ju ut och vara fjortis-rosa men det är den inte :) sen kan man inte se de nya svarta brallorna, för de åkte på direkt efter jag kom innanför dörren haha, de är supersköna! Nu ska jag ta hand om disken här hemma medan älskling är och tränar :) Höres darlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar