onsdag 11 januari 2012

Vad tyst det blev..

Ja det har ju sin anledning till varför det återigen blivit så tyst här på bloggen.. Jag gör min essä som ska in nu på fredag och som det brukar vara varje månadsslut så blir jag ganska tyst - skriver tentor då. Så efter fredag är jag lite mer livlig här på bloggen vill jag lova. Jag skriver om pedagogens roll i barns lek och jag tror bannemig att det ändå  kan bli en ganska helt ok essä, känns som det. Dock är jag kanske lite sent ute, kanske, fast det är ju då jag är som bäst ;) Träffade min storebror för lunch igår och det var ett mycket trevligt sätt att undvika tentan på haha. Och förresten, visade ju mitt lekminne igår i skolan (se tidigare inlägg) och det gick superbra! Nä nu får jag återgå till arbetet, när jag nu äntligen har kommit in i det. Ha en fin dag allihopa och håll tummarna för mig! mwaaah :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar