tisdag 21 februari 2012

Mysig helg med finbesök!

Redan i fredags rullade mina föräldrar in i Stolleholm och vi åkte vidare till Nacka Forum för att äta den godaste biffen med pommes frites, sen blev det ju lite shopping för min del (ofcourse!). Under lördagen besökte vi den vackraste platsen på jorden och därefter blev det middag på Kina Muren på Odenplan och vi alla hamnade bokstavligen i matkoma! När det är buffé blir det farligt :) Därefter drog vi vidare hem till vårt crib och kollade på Melodifestivalen som verkligen inte var en höjdare denna lördagen, men tänker inte diskutera det närmare för jag spyr lite gala över att alla ägnar så otroligt mycket energi på att diskutera Ranelid osv. Men det var verkligen supermysigt att ha föräldrarna och familjen på besök. Dom är BÄST! Livet leker nog BOKSTAVLIGEN för mig just nu. Jag är nog lite kär i livet får jag allt säga.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar