söndag 5 februari 2012

Tröttis idag minsann,

Vaknade lite tidigare idag och tänkte att det inte var värt att somna om (har en tendens att bli ännu tröttare då) så jag var uppe med solen typ. Passade på att dona med lite saker som behövdes fixas. Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Vi ska hem till Johnnie's pappa idag - treeevligt! Men man får allt säga att man är lite tröttis. Det har varit en helg med massa aktiviteter, alltså som en helg ska vara haha. I fredags vart det kalas för finaste Emelie och det bjöds på förfest och utgång på Stureplan - mycket trevligt! Det var en sån fin stämning, fastän man inte kände någon typ, så kändes det som att vi var en grupp :) Vilka fantastiska människor! Det var verkligen hur kul som helst, ville knappt att kvällen, eller energin för den delen, skulle ta slut. Och jag fick dansa av mig, vilket behövdes, kändes som det var 100 år sen sist jag var ute och dansa. Tror jag landa i min säng vid 04.30 - härligt! Sen igår var det hem till krispiga svägerskan, hennes make och givetvis bästa Vera. Det är ganska mysigt å vara moster (ingift men ändå!) och Johnnie är supersöt med barn måste jag bara få säga, en grym morbror. Kortfattat: en alldeles perfekt helg ;) Nä nu ska jag in i duschen, ha en fin söndag. PUSS!

En bild på mig och grymmaste Jessica i dimman på Sture. NTZ NTZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar