måndag 26 mars 2012

Allt på en och samma gång,

Desktop2Käranån! Vad har hänt i mitt liv nu under de två-tre senaste veckorna? AAAALLT möjligt! Synd att man har varit dålig på att lägga ner tid på bloggen, för nu blir ju allt som i en klump istället, det skall bli ändring på det - lovar! Men vad har hänt? Sen sist jag bloggade så har jag hunnit med en resa ner till föräldrarna i Helsingborg, som var exakt vad jag behövde. Massa shopping (tycker inte att jag kan fynda här uppe i Stolleholm) och mys med Linda och Zoe i Lund, och givetvis kvalitets tid med mami&papi - som för övrigt är de bästa föräldrarna i hela världen. Sen kom jag hem till mitt kära Stolleholm med min alldeles egna prins som vart överlycklig över att få återse mig. Jag har även hunnit åka på en släng av maginfluensa samtidigt som jag skulle skriva en examination som jag hade väntat med att skriva tills i sista sekunden. Nu har jag lärt mig att man kanske ska börja skriva på tentan veckan innan så man har lite marginaler. Men lugna, tentan kom in i tid, fast maginfluensan, jag är ju trots allt Super-Johanna ;) Annars har jag börjat en ny kurs, men inte med någon av det grymma gänget (vi alla splittrades, vilket var ganska segt) men jag har tur och går med ett gäng som jag känner sen tidigare. å efter denna kursen så är det sommarlov! Tiden rinner iväg! Men vi höres snart ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar