tisdag 27 mars 2012

Piiiiiizza,

Har precis kommit hem från en lunch med BIGBROH! Vi vart på Pizzahut och jag djurade sjuuuukt massa pizza (haha vilket språk!), men jag åt verkligen tills jag sprack och vi satt och snacka om framtiden. Han ska ju minsann ta examen till sommaren! Brudar, han är grym, fritt fram! Nä, så nu är jag hemma och jag verkligen njuter av min lediga dag, då jag ska göra det jaaaag vill. Tänkte börja med att göra en lista med den grymmaste musiken som existerar på denna jorden så jag klarar av alla mina resor fram och tillbaka i den här staden. Den första låten som får vara med på listan är "Can't hold us - Macklemore, Ryan Lewis (feat Ray Dalton), den är så grymt awesome och den går på repeat här hemma just nu. Vi höres darlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar