söndag 8 juli 2012

Slappishelgen number #1,

Jag börjar få abstinens efter stranden och stekande sol som bränner huden, på lördagar framför allt vill jag påpeka. Lördagarna har ännu inte riktigt varit så mycket att hurra för, men vi hoppas på nästa - då blir det heldag på stranden om vädergudarna vill. Vi är nu i Juli och jag har fortfarande inte varit en heldag på stranden här uppe. För mig är det SKANDAL! Men hoppas och ber att vi får fint väder på nästa lördag och framför allt under heeeela vår semester. Annars.. har varit en lugn helg och jag känner mig helt slut i ryggen, kanske för att jag sitter just nu vid datorn med sämsta placeringen och stolen. Men blogga lite snabbt, skriva mail till baby-Broh (som är sjukt awesome för övrigt!) sen kan jag checka ut för idag. Ska slänga ihop en smarrig sallad och sen mysa framför TV:n med min favorit. Snart har vi semester, eller rättare sagt om 3 veckor, men det är snart minsann. LÄNGTAR! Men redan imorgon får jag en ledig dag, ska nämligen till barnmorskan och göra alla kontroller för att se att allt växer som det ska och så vidare. Därefter ska jag möta upp big-Broh i stan - trevligt! Nä, nu skriker min rygg! Mail till lillebror sen sallad. Ha en fin söndagskväll gott folk! 


.. förresten, kolla vilken fin kofta Mormor2be har köpt till oss/Sessan. Hon kommer vara så fiiin! Längtar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar