måndag 13 augusti 2012

Rensning: Check!

Idag blev vi klara med vår stora rensning av både lägenhet och vind - skönt! Det blev en del påsar och nu känns livet helt plötsligt lättare och mer strukturerat (inte för att det inte var det innan, men nu har man ännu större koll på vart alla saker är, like!) Eftersom vi varit så duktiga så spenderade vi kvällen i soffan och åt gott-i-gott och bara njöt av att allt var klart. Nu är det en ny vecka och imorgon ska vi till barnmorskan för en kontroll. Kul att J får möjlighet att följa med. Första gången han är med på något sådant och första gången som han kommer få lyssna på Sessans hjärta bland annat - lycka! Så jag skriver imorgon och berättar hur det gick på vårt besök, givetvis! Hur var helgen då? Jomenvisst! Den var trevlig. Lördagen spenderades med vänner och grillning, söndagen bjöds på kalas hos Berggrens för alla de som fyllt år under sommaren i släkten, ytterst trevligt. Dessutom, (fast jag inte kunde vara där nere i Helsingborg) så har min världens bästa Morfar fyllt år nu i helgen <3 Grattis grattis till bästa du! Och nu är det dags för mig att sova så jag orka upp imorgon för alla besök och ärenden. Får dock se om fröken där inne hade tänkt sova.. Just nu verkar hon ha fest där inne. Bjuder på lite bilder från senaste dagarna istället. Godnatt!

Dagens lilla kula! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar