måndag 3 september 2012

KBK!

Kör ba KÖR! typ. Nu har hösten kört igång och det första seminariet för kursen fick en att inse vilken månad man har framför sig - hardcore! Eller, inte så farligt, men det är ganska maffig litteratur som man måste hinna med på så kort tid. Men jag känner mig ändå lugn. Det brukar ju alltid annars gå bra, så varför skulle det inte gå bra nu? Fast jag ska minsann börja tidigare med allt, brukar ju sitta dagarna/dagen innan och skriva tentan. Men inte denna gången, vill ju inte sätta igång en tidigare förlossning på grund av stress haha. I alla fall så kändes det skönt att kicka igång hösten och jag känner mig redo att bara köra och få dessa två kurserna överstökade och omfamna min nya roll som mamma. Tänk jag ska bli någons mamma :) Dessutom så drog jag och Johnnie en spontan dejt på Vapiano idag efter skolan och jobb. Älskar honom något löjligt mycket, finns ingen bättre man och jag är så lycklig över den resan som vi nu befinner oss på. Nu plugg, sen sova! Sov gott folket! MWAH :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar