tisdag 25 september 2012

Missoni till Sessan,

Jag vart förbi Lindex nu ikväll och kollade in det som fanns kvar. Är ju inte riktigt någon som står och köar när affären öppnar precis. Var hos barnmorskan imorse och vart så trött efter mitt besök, så det blev hem och vila. Allt var bra med vår lilla skatt kunde barnmorskan konstatera! Men iallafall, vi köpte en klänning/tunnika som är stickad och body med byxor. Johnnie blev helt kär i kläderna (trodde inte det var hans stil hihi), så tror jag får ta en liten trip igen (men lär ju inte finnas något kvar), för det blev bara en snabbis idag. Men ack vilken tuff liten bebba vi kommer få! Det som inte fanns på just den Lindex som vi var på var body-setet i den lila skalan som jag hemskt gärna skulle vilja ha, och dessutom en kofta i den bruna skalan. Nu blir det snart besök av Jens&Klara och Challe ;) och lite Hollywoodfruar! Imorgon börjar tentatiderna på hardcore! Känner mig lite peppad minsann. Wish me good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar