torsdag 6 september 2012

Vågar man se ljuset i tunneln?

Jag var nästan på väg att ge upp och kände för att byta ut min förkylda näsa, men sen helt plötsligt efter att jag köttat med nässpray så kan jag nu äntligen andas genom BÅDA näsborrarna. Ni kan inte förstå min lycka, vill nästan fälla en tår så lycklig jag är! Men vi ska ju inte ropa hej ännu, jag ska kunna somna med och vakna upp till en ny dag. Men jag känner hopp för min älskade andra hälft åkte till apoteket och köpte lite medicin till mig. Tydligen kunde man ta Sinova, vilket jag inte visste, när man är gravid, och det är ett lösande medel för näsa och bihålor. Så jag känner att det visst finns ett slut på den här hemska förkylningen. 1-0 Johanna-Förkylningen. Haha, vad roligt det här var att läsa då! Men vill bara uttrycka hur lycklig jag är över att jag snart är återställd. Nu till något mycket roligare.. Min kära mamma och Mormor2Be har köpt en supersöt korg till Sessan där hon kan ha sina första leksaker i. På lördag kommer hennes säng dessutom, då ska vi inreda sovrummet och göra klart Sessans hörna. Ni kommer få se :) Här är iallafall en bild på korgen. 
TACK MAMI&PAPI - NI ÄR BÄST I VÄRLDEN! <3
Nu läsa lite litteratur och sen sova, wish me good luck att förkylningen är borta imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar