tisdag 11 september 2012

Världens bästa!

Jag som trodde min förkylning skulle vara över nu, icke sa nicke! Men jag lever iallafall! I lördags körde mina föräldrar upp från Skåneland för att leverera vår underbart vackra vagga och kläder som Mami shoppat, och givetvis för att umgås med oss <3 Det var verkligen ett helt perfekt dygn, observera dygn, då de åkte hem på söndagen igen. Så lördagen bestod utav förberedelser och skapa Sessans lilla hörna (som ni kommer få en klarare bild över imorgon). Nu är det mesta klart, så hon skulle faktiskt kunna komma om hon nu kände för det, fast det hoppas vi inte på, får knipa ett tag till och växa till sig där inne innan det är dags att titta ut. Vi hade en sedvanlig middag med familjen hemma hos oss och det blev en massa skratt som vanligt - jag måste nog ha världens bästa familj? Dom får ta och flytta upp snart, typ nu, tycker jag! När de åkte hem på söndagen insåg jag att jag verkligen ska bli vuxen på riktigt-riktigt och bli mamma själv till ett litet perfekt barn. Läskigt men så otroligt löjligt underbart! Jag börjar mer och mer inse att det här är verkligen på riktigt, haha, och jag befinner mig i v. 33, snart 34. Borde man inte fattat det vid det här laget? Kanske för att det är så sinnessjukt amazing att det är svårt och greppa? Jag måste visa alla saker som förändrats här hemma under den här sommaren! Får köra en bildbomb på vårt nya bebis-anpassade-hem. Annars så var jag hos barnmorskan idag och allt såg bra ut, bebban växer enligt sin kurva och hon är FIXERAD! Hon ligger redo alltså! Ännu en sak som får mig att inse att det är på riktigt-riktigt :) haha! Ah, lite bilder från min fina familj, fattas bara lillebror. Nu blir det TV och frukt! mmmmumma!
.. obs! Jag från samma håll på alla bilder - haha FAIL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar