tisdag 16 oktober 2012

Vecka 38 och 15 dagar kvar,

Tiden flyger alldeles för snabbt förbi nu, lugna ner dig! Måste ju hinna med massor av saker innan det är dags, lugn! Det är dock skönt att tiden springer iväg, skulle ju vara segt om det kändes som år nu den här sista tiden innan vår skatt kommer till oss. Bloggen blir ju tyvärr halvt lidande för jag har lite viktigare saker att spendera min tid på just nu, som skolan exempelvis. Jag känner mig peppad! Imorgon ska jag köra en heldag på praktiken (undrar halvt hur jag ska överleva, men KBK!) så jag får ihop mina timmar. Jag har valt att göra praktiken lite tidigare än vad den är tänkt, så man kan bli klar med kursen snabbare - najs! Nu i helgen var ju min kära mor på besök hos oss och det var verkligen något som jag behövde. Vi fick gjort massor av bebisfixande, jag har nu äntligen packat BB-väskan (har ju väntat med den så länge jag kunnat, halvt för att jag inte haft "tid" eller kanske snarare för att när den väl är packad så är det ju verkligen dags för det som komma skall, känns det som) och köpte småsaker som behövdes. Vi bäddade i ordning vaggan och vagnen med, så nu är allt verkligen klart. Sjukt spännande! Vår lilla Sessas nyaste kusin (flicka dessutom) föddes nu i helgen också. Hon var så fin och jag får halvt abstinens efter vår egna lilla kicka, kom hit nu! Jag vill att du ska vara här i min famn nu <3 Men som sagt, det är bara 15 dagar kvar nu. Det är verkligen ingenting. Mami tog med sin kamera och så vi tog superfina bilder på mig och mina älsklingar i lördags, passade på att ta lite bilder, vi vet ju aldrig när hon kommer. Efteråt tog jag och Mami en shoppingrunda i Nacka och käranån(!) vad jag tog ut mig för hela söndagen låg jag på en madrass, var helt slut efter lördagens gående. Fick ganska mycket förvärkar med, så vi konstaterade att det var sista shoppingrundan i den kalibern som jag gjorde innan vår bebis kommer. Äsch.. nu babblar jag hejvilt om allt, det blev en ganska osammanhängande text, så jag slänger in lite bilder istället. 

.. avslutar med dagens mage. 

1 kommentar: