fredag 23 november 2012

4 veckor!

Är det verkligen möjligt? Har det hunnit springa förbi fyra veckor, redan? Har jag varit mamma i fyra veckor?! Tiden existerar inte alls på samma sätt nu, härligt! Man vet ju knappt vilken dag det är längre - lördag varje daaag! Men det känns fantastiskt att jag har haft min lilla skatt hos mig i fyra veckor och jag ser fram emot alla kommande veckor som kommer. Hon är verkligen superduktig, älskar henne så! Men det är svårt å fatta att jag hade henne i min mage för fyra veckor sen (minus en dag). Och igår var vi på BVC och kollade vikt osv. Hon väger nu 4 kg! Stor flicka <3 mammas älskling! Förresten, igår var vi hemma hos Jens, Klara och Charlie på middag. Freja och Charlie hade pyjamasparty! Det var supermys, och när vi precis klätt på Freja så drar hon vääääärldens största och längsta spyfontän/fors! Käranån! Min lilla plutta! Det såg läskigt ut, men direkt efteråt så var hon lika glad och gav en chillidill-blick och hickade som vanligt efter en rap eller spya. Typ "Mamma, vadå? Har jag nåt på overallen och magen? No problems!" :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar