fredag 7 december 2012

Juletider,

Tittar och försöker komma på vad Freja ska få i julklapp och den här nappboxen från Cult design ska jag klicka hem för den ska hon minsann ha :) Mitt lilla bus-monster måste ju ha en monster-nappbox :) Förresten!! Jag var förbi BVC idag och vägde henne. Gissa hur mycket hon väger? Hon har gått upp ytterligare 350 gram på en vecka (gjort det i 3 veckor nu haha) så nu väger hon 4700 gram, snart 5 kg!! Jag fattar inte att det har gått så snabbt! Som minst vägde hon 2,7 kg, hon har varit superduktig :) Jag är en stolt mamma och jag älskar min man och dotter - min familj - och livet <3 Älskar att vara mamma till just henne! Hon är perfekt. Dessutom har hon somnat runt 22.00 fem nätter i rad (somnade precis här bredvid i sängen) och velat äta 5-6 timmar senare. Hon börjar bli stor tjej! Så grymt duktig! Livet är ganska gött får jag la säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar