måndag 10 juni 2013

I'M BACK!

Kära någon!! Jag är tillbaka till livet! Nu är examensarbetet inskickat (sen onsdags förra veckan faktiskt) och jag kan äntligen vara en människa igen. Det är väl nu man praktiskt taget kan säga att jag har en universitetsutbildning och är en färdigutbildad förskollärare? På ventileringen sa min examinator att jag var ju godkänd och kunde bara göra ändringar för att höja betyget - fine by me, thank you. WIHO!

Det var ju en evighet sen jag bloggade senast, så det har hänt en del får jag ju säga. Har hunnit skriva ett examensarbete, varit på min bästis-kusins bröllop med tillhörande bröllopsfest, Freja har tagit sitt första dopp i havet och haft familjen på besök hemma hos oss och en massa mer. Det är nästan omöjligt, eller kanske tråkigt att läsa allt, därför lägger jag ut lite bilder som får sammanfatta den senaste tiden. 

Nu är jag äntligen tillbaka och ni kommer nu definitivt få se mer i bloggen - JAG ÄR MAMMALEDIG IGEN!! Världens bästa jobb <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar