söndag 16 juni 2013

STANNA TIDEN!!

Alltså.. Min lilla plutta.. Det går alldeles för snabbt, hon börjar bli stor tjej nu. Det har snart hunnit springa 8 månader förbi sen min dyrbaraste skatt låg inne i min mage, fastän det kändes som typ förra veckan. Lite läskig känsla faktiskt. Och nu börjar det gå ännu fortare, hon kryper inte ännu, men sitter själv och kan ta lite steg när man håller i henne - reflexen att gå fungerar alltså ;) Mannen upptäckte första tanden igår!!!! SESSANS FÖRSTA TAND!! Försökte ta bild men det är praktiskt omöjligt, haha. Den sitter iallafall på nedre rad till höger. Annars..? Vi sänkte hennes säng idag då hon härom natten vaknade och försökte hänga på räcket, så nu var det dags. Hon har också upptäckt lådor och kanter som man kan hänga på och öppna. Nu går det undan. Lilla busan! 
Ouff.. känns som jag har en massa ämnen jag vill skriva av mig om, eftersom jag inte har kunnat eller orkat blogga samtidigt som examensarbetet. Så det kanske kommer lite inlägg som egentligen inte är super relevanta just nu, som till exempel amning och andra saker. Men måste få skriva av mig - det kommer ;) 
Nedan kommer lite bilder från veckan som gått. Enjoy!
Lite strandmys en molnig måndag i den söta baddräkten.
Såhär glad tjej möts mamma av efter sin dusch. "Hej Mamma, jag tittar lite bara." 
 BUS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar