måndag 25 november 2013

Festligheter på hög nivå!

Vi har bokstavligen kalasat i tre dagar i rad nu - hur ofta händer det egentligen? I lördags var det ettårskalas för en av Frejas bästisar :) och igår var det svägerskans tur och idag var det storebrors tur att fylla år. Plus att lillebror var på besök från Borås under hela helgen. Massa fest och dottern har varit en stjärna genom allt. Det enda jag kan känna är tacksamhet. Jag är så tacksam över alla de fina människor jag har i min omgivning, vad gjorde jag liksom för att förtjäna det?! Och festligheterna slutar ju inte där.. Vi är just nu uppe i ett lägenhetsbyte, vi väntar bara på att vår ansökan ska gå igenom, men vi båda parterna är överens och det känns fantastiskt. Om allt går som planerat så ska vi flytta till en stor trea i början av nästa år. Då blir det verkligen FEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar