fredag 11 december 2015

Nu är det officiellt helg

För oss är ju varje dag en helgdag i princip nu när man är föräldraledig, men idag är det fredag och maken har slutat jobbet och är snart hemma. Då är det helg för hela familjen! Idag har vi passat på att skapa - målat, glittrat och gjort en julgran på Frejas dörr. Vi har även läst böcker i flera omgångar. Jag är så glad för att äldsta dottern älskar böcker, hoppas det håller i sig. Dessutom älskar jag att köpa böcker, så snart har vi nog ett bibliotek här hemma. Just nu i den här skrivande stunden så tittar vi på Ariel och Lova sover i babysittern bredvid. En alldeles perfekt start på helgen måste jag säga, det är bara Johnnie som fattas. 

Jag fick mina föräldrars gamla systemkamera för ett tag sen och jag försöker bli bättre på att fånga de vardagliga stunderna som vi upplever tillsammans här hemma. Fånga mina barns barndom på bild <3

Storasyster läser för lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar