onsdag 24 februari 2016

"Jag ska bara.."

Jag vet inte hur ofta jag har tänkt att jag ska blogga, men sen kommer alltid något i vägen.. "Jag ska bara" blir det lätt när man är tvåbarnsmamma - vilket är härligt det med. Att vara tvåbarnsmamma har verkligen gått över förväntan och det funkar så bra med kidsen. Jag kom på att jag har inte skrivit ner min förlossningshistoria med Lova, får hoppas att jag kan göra det ikväll när barnen somnat. Vädret vi har just nu är bokstavligen helt lovely. Strålande sol och blå himmel. Igår gick vi (vi i som jag, Freja och Lova) på promenad längs Rudan, vilket är en sjö som finns nedanför där vi bor, och det var alldeles underbart. Vi tankade D-vitaminer och bara njöt. Snart blir det dags att fixa lite lunch och sen får det bli en till dag i det fantastiska vädret. Man måste passa på. Älskar att vara föräldraledig!! Nedan kommer lite bilder från dagen igår.
 Här fiskar stora damen.
 Klättrade i "bergen"

  Fiska i stora havet, men det var ju fryst
Kärlek.

1 kommentar:

  1. Alltid lika roligt att se på bilder (och läsa text) vi "ses" oftare på det här sättet.

    SvaraRadera