torsdag 19 januari 2012

Älskar min man!


Måste bara säga att jag älskar min man oändligt mycket. Han gav mig den här bebisen/Ipad2 i födelsedagspresent när jag fyllde 22 år (fatta vad jag är gammal?!) och jag undrar hur jag har klarat mig utan den här innan?! Den är helt lovely och den är så användbar - ett must have! Tyckte den verkade sjukt överflödig och överskattad. Men ICKE, den är underbar, varje svensk borde ha en egen! (Min man håller iiiiiinte med om det - han gillar ju inte Apple haha) Jag köpte nyligen en tröja till bebisen så den inte skulle frysa och det blev ju såklart i orange. Snart är det även dags för mig att välja ny mobil och jag undrar vilken man ska ta? hmmm..

3 kommentarer:

  1. Hört att Nokia 3310 ska vara rätt bra och tålig... ;)

    SvaraRadera
  2. Visste ju att du fyllde år men det va värst vad du är GAMMAL!!! Själv är jag uråldrig och fyller 75 i år (huuu - kan snart vara trollet i skogen)

    SvaraRadera