lördag 21 januari 2012

Snart bär det av till underbara människor!

Vi har precis ätit en god middag – kassler, ananas, chili-grädde-ost-sås med ris – mammas recept, tur man har en sån grym mamma som lärt mig massa goda maträtter. Varenda gång jag lagat middag säger Ponnie “Åh, detta är min favoriträtt” eller “Du gör vääääärldens godaste mat”. Haha tur att min man inte svälter ;) Jag har haft en riktig “ta hand om hemmet-dag” idag, städat, diskat, dammsugit och vikt tvätt – skönt, så man kan njuta av söndagen i lugn och ro istället. Och alldeles strax ska vi hem till Jensens och spendera vår kväll med människor jag älskar att umgås med, mina svägerskor är minst sagt grymma! Eller KRISP! Så jag får önska er en awesome lördagskväll med massa kärlek & skratt!

bild (2)LAAAAATER! mwaaah! ;* (Btw.. fy vad långt hår jag börjar få!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar