onsdag 25 januari 2012

"Is this the way a toy feels when its batteries run dry?"

Kära någon måste jag säga! Kära någon vad jag har kämpat idag! Jag mådde inte så superbäst igår, fick superont i magen på morgonen som varade under hela dagen (som även har hållit i sig idag, snälla försvinn tills imorgon? Pretty please?!) vilket resulterade i att jag låg och vred mig i sängen tills klockan tre på natten och klockan 05.40 ringde klockan. Haha fy ja! Jag kunde verkligen inte somna igår natt och det har lett till följderna av att jag känner mig ganska mörbultad nu. I morse/förmiddag var det skolan som gällde, sen mötte jag upp min storebror för att hjälpa honom att fixa pass (sämst att han missade att fixa det för 10 dagar sen - jag var tvungen intyga att han var han så att säga, haha, SIS FIIIXAR!) Om man ska fixa pass i Stolleholm ska man ju definitivt inte fixa det hos polisen vid rådhuset i stan - huuuuuuuuuuuundra miljoner som gör det där vilket leder till fina väntetider. Vi hann att gå och äta, gå på lång promenad, sitta och snacka i hundra år inne hos Polisen, det tog sisådär 2,5 timmar innan det blev Cwalles tur. Denna väntetid gjorde precis ingenting, för när man väl kom fram möttes man av de bästa poliserna EVER! Sjukt roliga haha! Så det var värt. Sen drog vi vidare och blev plötsligt sugna på semlor, så vi leta upp ett Café som verkade trevligt. Kom ihåg att jag bara sovit tre timmar också - wonderwoman! Sen när jag väl kom hem ställde jag mig och diskade, städade och till&med dammsuga - det är verkligen hardcore. Så nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Är helt slut! Jag kommer ju sova grymt inatt kan man ju minst sagt säga - heaven! Det var min "kämpar-dag", hur har din varit? :) Nu ska jag återgå till mitt slappande (och tycka synd om mig själv för jag har så ont i magen BUHU!) och jag får önska er en fin kväll, pussbajbaj

2 kommentarer:

  1. Jag säger det igen.....
    GÅ TILL DOKTORN

    SvaraRadera
  2. Semlor jag älskar! Men som din mamma sa GÅ TILL DOKTOR!

    SvaraRadera