söndag 1 januari 2012

tvåtusentolv,

Helt overkligt! Nu ska man helt plötsligt skriva 12 istället för 11. Känns nästan som att det inte var nyår igår, kanske för man börjar bli vuxen och tycker det inte är lika spännande längre eller för att hela vårt gäng som skulle ses igår blev sjuka haha! Men helt ärligt gott folk, det var sinnessjukt skönt att vara hemma med den personen som man älskar oändligt istället för att springa runt i klackar i minusgraderna. Så vi vart hemma och var lite halvt hängiga men vi körde med god middag ändå och lite bubbel i glasen, vi avslutade även kvällen/natten med filmtittande och det var verkligen myspys! Jag är tacksam för att jag har en sån fin människa i mitt liv, ett fint år gick med honom och nu är vi redo för ett ännu finare år tillsammans <3 .. älskardignågototroligt,

Men lite nyårslöften har man ändå kirrat:
  • Ta hand om mig själv - äta rätt och mer näring! Nu ska min kropp bli sjukt hälsosam (inte för att bli smal UTAN för att jag ska må bra och vara frisk. Jag är sjukt dålig på att äta rätt - ändring!)
  • Fixa en buffert på ca 20 000 innan året är slut (alltid bra med sparande slantar, kiiiiiiirrkiiiiiirr)
  • ... vågar inte skriva upp denna egentligen, lär bryta den, men; Träna (sommar 2012 liksom)
Blev ju typ inga bilder från igår eftersom det bara jag och älskpälsk, men kan slänga in en bildbomb från året som gått. Mitt liv summerat i bilder - 2011:

- minus bilder från jul&nyår nu då... Ett ganska awesome år får jag allt säga. 
God fortsättning nära&kära, pusspåerallihopa.


    2 kommentarer:

    1. Well Puss på dig också min favoritdotter! Pappa

      SvaraRadera
    2. Vilka trevliga bild och gott nytt år Johanna och Johnny vi älskar er och önskar er det allra bästa. Har ni sett att vi INTE glömde Johannas födelsedag men att det ligger i mejlen. Kram

      SvaraRadera