måndag 2 januari 2012

Usch, blä och blöööö!

Jag kan inte riktigt slappna av, ska man skratta eller gråta typ.. Det har blivit en massa strul med kursen inför nästa termin, och jag har strulat till det för mig själv PLUS en annan klasskamrat. Så det är liksom på mitt samvete och ansvar att fixa det haha! Fast hon inte tycker att det är mitt fel så... vems är det annars? Eller ja, det är ju lite miss från oss båda, men jag känner mig fett skyldig. Men jodå! Jag har fått i tag i kursansvarige men problemet är inte riktigt fixat, för vi ska anmäla oss igen på antagningen.se. Klasskamraten flög till Thailand idag och ska spendera två härliga veckor på stränderna där nere och för att vara på den säkra sida så lämna hon personuppgifter och inloggning till studentmail men, och det är ett stort MEN. Efter att ha pratat med kursansvarige så skulle vi ju söka om till kursen, och DET, just det lösenordet har jag inte. Har alla andra typ, men inte just det! Ouff. Kan inte riktigt slappna av..  Så i ren desperation mailade jag hennes syster, och hoppas och ber att hon ska hinna se mitt mail ikväll och försöka logga in på sin systers mail och fixa lösenordet. WHAT A MISS så att säga! Förlåt att jag klagar, men måste förklara mitt problem och min onödiga nojjighet jag utsätter mig själv för just nu. Hatar när man gjort alt man kan och lämnat över bollen till alla andra och hoppas de ska svara illa kvickt. Tålamod är inte min starkast sida i sådana här situationer. Väntan är värst!

Detta var första och sista gången något sånt här händer.. usch, fy och blöööööh!
... men, det är ju mig vi snackar om, JAG FIXAR! Lungan med gungan!
NU KÖÖÖÖÖÖR VI! .. hoppas jag iallafall :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar