tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag idag ja!

Idag är det ju årets officiella kärleksdag, fast alla dagar borde ju firas som kärleksdagar. Jag är lite anti alla hjärtans dag och tycker att det är ganska överskattat. Fast jag får nog ta tillbaka det.. för idag kom älskling hem med blommor (inga traditionella rosor utan en hel bukett av vackra saker som jag inte ens vet vad de är?) och en smyckes berlock av vingar till mitt armband och vi hade köpt smörgåstårta med räkor och cider. Detta avnjöt vi tillsammans med en film - och jag kan nu medge att det var/är en supermysig kväll. Det ska vi fortsätta göra, alltså inte bara på alla hjärtans dag, utan lite då och då, köra en speciell kväll då man lyxar till det (jag och Johnnie är ju typ kära i smörgåstårtan med räkor - iiiih!). Så kortfattat så har det varit en mysig alla hjärtans dag (för en gång skull!) och jag är så otroligt tacksam för min man som är bäst på allt! Liksom, varför han valde vingar på berlocken är för att han tycker att jag är hans ängel, ååh kärlek! <3

.. Och förresten! Tentan som skulle in idag vid 16.00 - den är inne och jag har redan glömt att den ens existerade. Skönt! Imorgon är det direkt in i nästa kurs och nya tag och det känns minsann bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar