måndag 13 februari 2012

Asså jag lever!

Men det är tentatider och då har jag ju en tendens att försvinna i några dagar. BUT I'M ALIVE! Tentan ska vara inne om snart 21 timmar och jag kommer spendera mitt dygn nu med böckerna och min lilla data tills den blir klar och inlämnad. Sen ska jag ta tag i att fixa för alla hjärtans dag ;) Min helg var superbra (som vanligt) haha. Åter till tentan, har en del att fixa nu på dessa 21 timmar, fast det är ju ganska lugnan med gungan för det är ju jag vi talar om och det har ju gått bra än så länge så det borde inte vara några problem nu heller. Känner mig ganska lugn (kanske borde vara stressad), tror min mamma blev mer stressad än mig över tridspressen. Men som man säger, "Det är luuuunch" ;) Vi höres imorgon efter kl 16.00 någon gång - NU KÖR VI, NU KRIGAR VI - GO!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar