torsdag 9 februari 2012

Rensat!

Jag brukar vara sjukt effektiv i tentatider när det gäller andra saker än just tentan :) så idag köpte jag ett smalare förvaringsställ för att ersätta det breda och klumpig som jag hade innan i min så kallade garderob. Så nu kan jag hänga mina kavajer och skjortor bättre. (ganska många kläder fick hamna i lådor under sängen. Och jag vet! Hur kan en tjej som jag överleva på en sån liten garderob?!?! Tur man har en stor säng med förvaringsmöjligheter under och en stor vit byrå, fattar knappt att jag överlever!?) Nu är det verkligen proppfullt överallt. När vi köper lägenhet kommer det vara ett högt kriterium - förvaring och garderober!!!

2 kommentarer:

  1. Tycker om att läsa din blogg och det är inte bara jag som fastnat för Ericas tavla ser jag. Vad som är så intressant med bloggar är att de tycks ersätta det mer eller mindre hemliga dagboks skrivandet från förr med en öppenhet som jag aldrig skulle ha drömt om på 50-60-talet. Men nu finns de där ofta med kort och och kommentarer från omgivningen, så vi kan väl enas om att vår personliga historia blir ganska väldokumenterad på direkten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den tavlan är ju alldeles underbar! Den är nog perfekt vill jag mena, för det säger allt som man behöver hålla fast vid. Hon är otroligt duktig :) Visst är det härligt med bloggar och som du säger "dagböcker" med våra personliga berättelser samlade på ett ställe. Måste ju också få säga att jag tycker om din blogg hemskt mycket Farmor. Så intressant att se all historia och alla fina bilder du lägger ut :)

      Radera