tisdag 8 maj 2012

Fnissar..

Vilken dag måste jag börja med att säga! Hade praktik och den gick inte riiiiktigt som jag ville, men man måste ju uppleva sådana dagar med. Nu lider den äntligen mot sitt slut och jag får snart nanna igen. Jag håller på med ett projekt där vi ska göra Rockband med egna instrument - fatta vad grym förskollärare jag kommer bli - vi ska försöka hinna med en konsert också (tiiiidsbrist!). Jag måste definitivt (värst vad jag säger "måste") be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men jag har inte haft riktig ork nu när jag har praktik och känt mig stressad över projektet. Fast som det alltid brukar göra, deeeet löser sig! Nu börjar jag få kommentarer om min lilla mage, en på praktiken uppmärksamma magen idag och tyckte minsann att det börjar synas ganska bra nu (om man jämför med hur magen nästan gick inåt tidigare så är det en grym förändring). Kan ju kompensera med att lägga ut en bild på hur jag har sett ut idag, och min lilla kula eller bula. Helt stört och fantastiskt att det är en liten person som växer där inne och blir större för varje dag. Och att den personen är en blandning av både mig och min stora kärlek Johnnie. Känner stor tacksamhet till livet och framför allt för min underbara man! Han är så otroligt hjälpsam - kommer bli världens bästa pappa. 

Blubben, du är bäst! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar