torsdag 10 maj 2012

Viiiiill ha mer!

Jag längtar tills man kan börja sola och tills mina fräknar blir mer framträdande. När man nu är gravid blir man mer känslig för solen - PERFEKT! Hoppas att jag kommer få ännu fler fräknar denna sommaren, som blir tydliga. Tycker det är så otroligt vackert med fräknar. Speciellt då man har dem över näsan och kind benen - lovely! Jag har mest på näsan och lite över kind benen (men syns mest när jag solat), skulle hemskt gärna vilja få fler tydliga på kind benen. Som sagt, mina framhävs då jag solat, annars är de ganska ljusa och smälter in i huden (framför allt då man ha smink). Hade mycket tydligare fräknar när jag var yngre, vill ha tillbaka dom! Men på sommaren, då ska jag se till att de kommer fram synligt. Längtar och hoppas!
Ett yngre jag och iofs ganska brun så fräknarna framhävdes, men såhär vill jag ha mina fräknar igen!
Btw.. Haha! Kolla vilken poser jag var (är fortfarande!) när jag var yngre ;)

1 kommentar:

  1. Jag var hur fräknig som helst, som barn och jag bara avskydde alla prickar på en för övrigt grisskär hy som aldrig blev brun.

    SvaraRadera