tisdag 26 juni 2012

Buhu..

Idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända. Min mobila bebis ramla ner i toaletten (oanvänd och ren givetvis!) och fick bada i kanske 2 sekunder, innan jag rädda den. Jag hann tänka "NEJ! Nu händer det på riktigt!". Jag har alltid undrat hur man lyckas tappa sin mobil i vattenglas eller i toaletten.. Nu vet jag, man lyckas faktiskt! Fy! Blev lite ledsen i ögat minsann. Just nu är den i en påse med ris. Den får väll bo där nu ett dygn minst har jag fått höra. Hoppas det funkar?! Men tror inte riktigt det.. Kameran är helt sönder, helt dränkt av vatten. inifrån. Men ska lämna in den på lagning imorgon för jag var ju smart nog att välja försäkring. Har aldrig haft försäkring tidigare, men kände att det kunde vara smart när man har en iPhone. Och vad rätt jag hade.. buhu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar