torsdag 7 juni 2012

CRAVING!!

Igår var vi hemma hos Jensens och grillade, blev supermumsigt! Jag tog med något som min kära moder brukar göra på somrarna ute på Örby ängar där vi traditionellt grillade varje måndag tidigare när man bodde hemma, nämligen BIFF TOMATER med glaze. Asså.. Jag skulle nästan kunna göra vad som helst för det just nu. Gå barfota till Maxi i spöregn minus 10 grader? Jag är på! En fråga man kan ställa sig är varför har jag inte tänkt på denna underbara skapelse tidigare under min graviditet? Buhu.. Är supersugen nu nu nu! Man ska grilla dessa tomater som man skurit upp i två halvor och penslat med glazen. När man grillar dom på riktigt får man en sån god rökig smak på dem, mmm.. En annan sak jag inte hade bangat nu är "pizzasallad". Buhu! Två saker som vi definitivt inte har hemma i kylskåpet. Nä, tror jag måste åka antingen till en Pizzeria eller Maxi, blir kokobajo annars. Det som är störigt när man är gravid är just det här att man blir så sugen att man nästan är beredd att göra vad som helst för att få det på sekunden. Har man väl kommit på vad man är sugen på så blir man inte nöjd förrens man fått det, haha! Låter ju hemskt - no mercy! Nä, vi höres babes ;) Nu ska jag göra någonting åt mitt begär. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar