tisdag 5 juni 2012

Lite nytt för lilla bruden,

 

Desktop3Johnnie hade halvdag idag så vi tog tillfället i akt och åkte till Nacka forum för att kolla lite nytt till vår lilla fröken. Blev lite fynd får jag allt säga! En sommarklänning, en söt klänning med matchande strumpbyxor och världens sötaste body. Hon måste ju vara chic! Om vi ska kolla på mina affärer så måste vi även kolla makens, så det blev Audi och Volvo för att drömma lite om vilken bil vi ska köpa när jag väl börjat jobba, så om sisådär 2-3 år. Jag personligen vill ju hemskt gärna ha Audi A5 Sportback, eller vad den nu heter. Den är lovely, helt jag! Dock är den inte helt idealisk när man ska ha barn och massa bilbarnstolar i baksätet. Kanske även ska börja med att fixa körkort? Känner mig helt död nu efter allt gående fram och tillbaka. Men kvällen är ung! Vi ska snart vidare hem till Klara&Jens+Charlie och mysa. iiih! Vill att vår lilla skatt ska komma nu nu nu när jag träffat Charlie. Jag trodde inte att jag skulle vara så pyttenyttig, men måste erkänna att det är ganska mysigt med bebisar, dom är ju så pluttiga liksom, samtidigt som det är lite läskigt när de är så små, men mest mysigt :) J längtar sjukt mycket efter vår bebis, ganska sött får jag säga! Nä nu tror jag det är dags för lite god soppa innan avgång. Vi höres gott folk! Ha en fin kväll! MWAAAH :*

3 kommentarer:

  1. Vad gulliga klänningar&body ni hittade. Ni gör rätt i att så sakta men säkert inhandla allt ni behöver. Så kan man ta det lite lugnt på slutet.
    Vi håller på er!
    Kramar till er alla 3:)

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna! :) Jag la till din blogg i min blogg reader!

    Vilka fina saker ni köpte! Var hittade ni dem?

    SvaraRadera
  3. Att vänta på ett barn är som att vänta på sommaren i mars!Det går inte nog fort men visst köper vi sommarkläder.

    SvaraRadera