fredag 1 juni 2012

Den som väntar på något gott..

.. väntar aldrig för länge! Jag har varit sämst på att lägga tid på bloggen - i knooow! Men nu har jag fått sommarlov och skolans termin är äntligen över så jag känner att jag kan andas ut och bara njuta igen. Jag har dock en ganska grym kompensation för den tiden som jag missat skriva. Jag har nämligen en nyhet att berätta.. Vi var på ultraljud idag och det var helt fantastiskt att se den lilla där inne. Jag var sjukt nervös på vägen dit och precis innan. Men så fort jag fick se att det var en sprattlande filur där inne blev jag överlycklig. Hon gick igenom alla kroppsdelar och mätte, allt såg fint ut och normalt så det kändes skönt. Armar och ben var på rätt ställe :) Och sen frågade barnmorskan om vi undrade något mera.. Och giiiivetvis gjorde vi det! Det är en liten Prinsessa som sprattlar runt där inne. Tänka sig! Jag har en liten Sessa som jag ska få äran att bli mamma till. Vi är så obeskrivligt lyckliga <3 Känner sådan stor tacksamhet och kärlek! Jag älskar dig mitt lilla flickebarn! Du är och kommer bli så fiiiin! Haha, fy vad jag är lycklig, sitter och ler samtidigt som jag skriver det här inlägget! kärlekkärlekkärlekkärlekkärlekkärlekkärlekkärlekkärlek!

Hon hade till&med redan en prinsesskrona på sig ;) haha!

1 kommentar:

  1. Det är en underbar känsla att uppleva att det finns ett liv inom en. Du och Emelie är i våra böner varje dag. Storkram

    SvaraRadera