lördag 1 september 2012

Nu smäller det! 60 ynka dagar!

Har verkligen inte tagit tag i bloggen för fem öre och har haft en massa annat för mig. Men jag vill meddela för er gott folk att från och med nu kommer ni kunna läsa minst ett nytt inlägg om dagen. Varför? Jo, nu börjar nedräkningen på hardcore. Det är 60 dagar kvar tills lilla Sessan kommer och jag kände att minst en tanke om dagen måste man ju kunna slänga in. Bara för det så har jag tusen saker som jag vill klämma in i detta inlägget, men jag sparar lite :) Nu när jag haft bloggtorka har jag massa ny inspiration - känner mig peppad med andra ord. Så jag lovar! Nåt varje dag, var beredd på det, och kvittar om det är något långt eller kort inlägg, jag ska skriva nåt varje dag. För man tänker ju faktiskt på minst en sak om dagen, framför allt nu när det börjar närma sig finalen. Nu kör vi! Och tänka sig att det bara är 60 dagar (plusminusnoll 2 veckor) kvar och snart är hon här. Jag kan liksom säga "Jag ska föda nästa månad" nu, känns helt surrealistiskt men känner mig ändå fett peppad på något sätt. Idag var jag och min big Broh i Barkaby med förhoppningar om att fynda snygga kläder, men vi åkte tomhänta hem, eller jag hittade två bodys till Sessan och Calle köpte en stekpanna (som han sedan glömde på ICA tydligen, JAG DÖR!! haha). Fail! Så dagens mamma som hade tänkt shoppa loss till sig själv fynda nada, men ingen sorg för det, jag får shoppa senare och ta igen för idag ;)
Sessan fick iallafall något nytt.

2 kommentarer:

  1. Johanna, har du kollat på KappAhls Newbie kläder? Jag älskar de.

    SvaraRadera
  2. Senja, jo jag är också helt kär i deras kläder. Har ganska mycket från Newbie faktiskt :)

    SvaraRadera