onsdag 10 oktober 2012

Tiden tickar neråt,

Idag är det onsdag och veckan har verkligen flugit förbi. Tiden flyger förbi nu, och det i rasande fart! Allt är bra med mig förutom att man är löjligt trött ibland, har svårt att somna när jag vet att jag måste upp dagen efter, lite störigt. Men det är väll förberedande inför det som komma skall? Vi (jag och bebban) var hos barnmorskan idag och allt var MVG med oss - skönt! Barnmorskan sa innan jag gick "Du kan ju föda när som helst nu!". Och ja, det kan jag ju faktiskt! Ganska surrealistisk tanke.. Jag har ju haft det här lilla livet i min mage i 9 månader och kan inte riktigt förstå att hon snart ska komma ut och vara i min famn istället. Känner mig förväntansfull, nervös, överlycklig och spänd. iiiiih <3 Vilken resa vi är på! Underbara flickebarn! Annars.. Min älskade mamma kommer upp hit på fredag och stannar över helgen. Ser verkligen fram emot det! Blir väll en massa god mat, shopping, snack och bebisfixande - can't wait! Men innan dess ska jag läsa kursens litteratur så jag verkligen kan njuta av helgen, så vi synes gott folk, böckerna kallar ;) Ps. Jag måste skriva ett inlägg om mina babyshowers som jag fått, de har båda varit så lyckade och mysiga. Håll utkik, det kommer gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar