söndag 17 mars 2013

Bildbomb!

De närmaste dagarna var det ja... Nu kommer inlägget som jag lovat. Jag tror jag ska börja med en ny teknik, inte lova ut en massa blogginlägg hit och dit, kanske större chans att det kommer snabbare då? Men i alla fall; Jag och lill'Busan spenderade två veckor i underbara Helsingborg tillsammans med min familj. Lillebror kom ju hem från Texas och det var verkligen ett kärt återseende. De två veckorna flög förbi supersnabbt! Men vi hann med en massa bus och mys med vänner och familj. Busan hann under denna tiden fylla 4 månader och börja äta banangröt, vilket är hennes favorit(!!) och testade lite olika smakportioner av puréer. Favoriten är dock banangröten, den ska snabbt ner i magen om hon själv får bestämma. Kort och gott så var det underbart!! Mamma och pappa aka. Mormor och Morfar fick mysa massor med sitt barnbarn och jag tror Freja njöt till fullo av all uppmärksamhet och bus hon fick, alla ville pussa och gosa, min lilla älskling. Sen blev vi hemkörda av mina föräldrar, vilket var supersnällt och de spenderade ett dygn hemma hos oss i Stolleholm. Äh, slänger in lite bilder istället för att visa vår lilla vistelse. 
Lilla Sessan börjar verkligen bli stor nu!! Hon är verkligen med och intresserad av världen <3
Usch, det går alldeles för fort. Mitt hjärta hinner inte med! Nä, nu ska jag gå och pussa på min lilla älskling.
Ha en fin söndagskväll allihopa! 

1 kommentar: